Értékesítési tréning

Mit érez az értékesítő értékesítés közben? Mit érez az ügyféljelölt? Mi zajlik a fejében, mit gondol, mi alapján dönt, és végül ki van-e békülve a döntéssel, amit hozott? A tréning, amit több mint 5000 tárgyalással és több mint 1 milliárd forint értékű eladott termékkel és szolgáltatással a hátam mögött állítottam össze, nemcsak a felszínre, a technikai fogásokra koncentrál, hanem az emberek működését világítja meg, ezáltal sokkal mélyebb megértéshez segítve a résztvevőket.

Az motivál, hogy eljuttassam az embereket arra a pontra, ahol szakítanak a profitéhségükkel, és hosszútávú célokban és értékteremtésben – értékesítésben – kezdenek el gondolkodni. Kiszámoltam: egy az emberi kapcsolatokat és az értékeket figyelembe vevő értékesítési stratégiával pontosan ugyanannyi ügyfelet, visszatérő vásárlót lehet találni, mintha csak drasztikusan eladni akarnánk – akkor nem érdemes inkább ezen az úton járni?

Munkahelyi lojalitást erősítő program

Mitől lesz valaki jó munkavállaló? Hogyan lehet olyan munkahelyi légkört teremteni, amiben az emberek együttműködnek, jól érzik magukat és ezáltal profitot termelnek a cégüknek? Hogyan lehet jó, értékteremtő kollégákból álló a csapat?

A fenti kérdésekre a válasz az emberek működésében keresendő. Ennek a tréningnek az a legnagyobb erőssége, hogy nemcsak feléleszti az emberekben az értékteremtés utáni vágyukat, de a gyakorlatban is mozgósítja azt értékteremtési képességként, és ezáltal magát a vállalati kultúrát alakítja át.

Hiszek abban, hogy teljesen mindegy, milyen tálentumokkal és képességekkel rendelkezünk, ha el tudjuk kötelezni magunkat amellett, hogy a munkánkat úgy végezzük, hogy harmóniát találunk benne és valódi értéket teremtsünk általa, akkor mindig igazságos lesz a csere. Az ilyen elkötelezett emberekre figyelnek fel a munkahelyeken, optimális esetben ezek az emberek kapnak magasabb pozíciót, és ezek az emberek képesek úgy területet váltani, hogy mindenhol megállják a helyüket.

Kommunikáció

Őszintén hiszek benne, hogy egyetlen módon lehet hatást gyakorolni az emberekre: példamutatással. Ez a kommunikáció terén felelősségvállalással tud megvalósulni. Mindegy, kihez beszélünk, egy ügyfélhez, egy munkavállalóhoz, egy baráthoz vagy akár a házastársunkhoz, fontos, hogy asszertív legyen. A kommunikációm, amennyire csak lehetséges, szorítkozzon arra, hogy én mit tudok megtenni, meddig tudok elmenni, hogyan tudom kihozni a helyzetben rejlő maximumot – ez biztosan kihat a környezetemre.

A kommunikációval egyébként behatóan foglalkozik a feleségemmel, Melodyval közösen tartott tréningünk is, a Kapcsolatok újratöltve, ami a kapcsolatainkat helyezi új megvilágításba.

Vezetéselmélet

Mostanában az foglalkoztat legjobban, hogyan lehet eljutni egy szervezeten vagy egy életen belül az önmenedzselés azon fokára, amikor az ember elkezd vezetői identitást, vezetői tulajdonságokat felvenni, és hatást kezd gyakorolni a közvetlen környezetére.

Hogyan lehet kreatív módon kihívásokat támasztani? Hogyan lehet felelősséget adni az embereknek? Hogyan lehet inspirálóan motiválni őket? Hogyan lehet úgy csapatot építeni, ahol nem a vezető egyénisége határozza meg annak eredményességét, hanem minden tagja hozzá tud járulni a sikerhez? Egy jó vezető példaértékű élettel vezet. Ez az egyetlen dolog, ami valóban úgy tudja ösztönözni az embereket, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki magukból.

Személyes coaching és tanácsadás/Mentoring

A mentoring során az egyénnel foglalkozunk. A célom, hogy személyes tanácsadásom mentén olyan mélységeket tapasztaljanak meg az ügyfeleim, amivel ráeszmélnek saját emberi működésükre. Miből fakadnak fenntartásaik? Bizonyos dolgokat miért nem tudnak még megugrani? Miért van az, hogy valakiben ellenséget látnak? Miért gyűlölik a konkurenciát? Miért félnek a kihívásoktól, azokat a kihívásokat miért nem tudják leküzdeni? Ha leküzdik, miért nem lelnek benne örömöt?

Előadó

  • MűsorvezetőAz elmúlt években sok felkérésnek tettem eleget. Legyenek ezek kis csoportos tréningek (5-50 fő), a tömegek képzése (50-500 fő), vagy nagy létszámú (3500 fő) rendezvények lebonyolítása és a ceremóniamester szerepének betöltése.
  • VendégelőadóAz egyik legnagyobb kihívás ma jó előadót találni egy rendezvényre. A kihívás abban rejlik, hogy az információ az Ön csapata részére tartalmas, időszerű és aktuális legyen. Olyan előadás legyen, amely az Ön résztvevőinek odavágó, alkalmazható ötleteket adjon. Hasznosíthatósága mellett eredményezzen fejlődést az életükben, és mégis térjen el az eddig hallottaktól.

Kapcsolat

Amennyiben kérdésed merülne fel, keress bátran!

Név: * 
E-mail: * 
Üzenet: * 

Add meg a képen látható biztonsági kódot: 

Gyors Ajánlatkérő

Mivel nagyon változóak a szükségek ezen a téren, szívesen felveszem veled a kapcsolatot és egyeztetek egy órás ingyenes talalkozót. Így van lehetőségünk megismerni egymást és egy személyre szabott ajánlatot kialakítani közösen.

Név: * 
E-mail: * 
Telefonszám:  
Típus * 


Cégnév: * 
Fő: * 
Téma írány:  

Add meg a képen látható biztonsági kódot: 

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj az elsők között a legújabb videókról.